happy easter

Glad påsk!

Jag har haft fullt upp med att umgås med CJ, mamma och P så jag har inte bloggat. Min söndag började med hiking upp för South Mountain. Jag har en snygg-snygg bränna efter linnet, jag är röd som en hummer!

Efter hikingen åkte vi hem och hämtade CJ och jag och han åkte till mamma och P:s hotell och låg i poolen i någon timme. Supermysigt. Resultatet? Not so nice. Jag är ännu mer röd om armarna nu.


Jag igår när jag och mamma var ute och åkte bil.


Öknen blommar här i Phoenix.


Jag hade mina nya träningsskor!


Nya träningskläder hade jag också. Jag gillar att shoppa med mamma.


CJ hatar min LA dodgers keps... mohahah


The pool area

Det finns lite fler bilder på facebook. Nu ska vi snart äta påskmat, mamma och P kommer över till CJ och Cindy:s. Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Får man adda dig på fb om man vill se bilderna? Jag tänkte, accepterar du folk du inte känner? :P

2010-04-05 @ 15:32:29
Postat av: Emma

Sååå kul med bilder!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback