Framtidsplaner?

Vilken kurs läser du i matte för tillfället? Vilka språk läser du? Har du några funderingar på vad du vill inrikta dig inom i framtiden? Tack för en bra blogg!
Hej! Tack :) Jag läser just nu matte C, den tar slut till sommaren och jag har valt matte D också (inte så kul, men en bra kurs att ha.) Jag läser just nu bara spanska, engelska b tentade jag av. Dock kommer jag läsa engelska C i trean. I framtiden vill jag just nu läsa psykologi/beteendevetenskap. Det har varierat från jurist till fastighetsmäklare och nu har jag varit låst på psykologi/beteendevetenskap ett tag. Men det är otroligt intressant, så vi får se. Jag kommer att plugga åtminstone ett år på antingen Paradise Valley Community College, eller Arizona State University i USA, om allting gå enligt planerat. Mycket måste fixas med ansökningar, studielån, studentvisum, osv... men det är förberedelser som skall tas upp efter sommaren. Blir det inte USA så blir det något universitet i Sverige. Så ser väl mina framtidsplaner ut, ungefär. :)

______________________
Jag har pluggat matte en stor del av dagen, sedan hade jag Criminal Minds marathon då jag tittade ikapp alla avsnitt jag missat när jag varit i USA. Jag hann också måla naglarna så nu är de
fint våriga i denna färg. Nu är det dags att krypa ner i sängen. Imorgon har jag körlektion 07.30. Jag har bytt körskola! Den förra jag gick på funkade inte med mig och hade inga tider, dessutom tyckte jag inte om deras sätt. Hur som haver, god natt med er. Önska mig lycka till på provet imogon!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken körskola går du på nu? Vart gick du tidigare? Var bara tvungen att fråga =)

2010-04-30 @ 10:13:33
Postat av: mattias egnell

Gillar din blogg! Kolla in min jag ar utbytesstudent i CALI :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback