enough is enough

Vi åker hem på måndag. Vi vet att flygbolagen flyger till Europa nu, United började flyga till Europa igår och alla flyg är fulla så vi blev bokade på ett plan på måndag, för det var den TIDIGASTE dagen vi kunde flyga ut. Förlåt mig, men vi vet mycket väl hur det ligger till med flygen, och snälla, tänk till innan ni kommenterar! Visst var det roligt att få stanna några dagar extra, men vi vill faktiskt hem till vardagen, också. Snälla, tänk till innan ni börjar gnälla i kommentarsfältet. (Du som frågade när vi åker hem, det här har inget med din kommentar att göra, så du vet :)

Moving on... idag har jag hängt ute i solen hela dagen. Hjärncellerna är lite trötta nu, så jag ska lägga mig i soffan och läsa Dear John. Slänger in några bilder från igår och idag.


Lite av parken, NC high school och bergen i området.


Den lutande kaktusen i Phoenix.


A baby cactus.

The most amazing boyfriend in the world. At wal-mart!



Cleaning the pool.


En svettig Emilia efter hike och C på ryggen.

Kommentarer
Postat av: jesska jesska jesska jesska

äntligen kommeru hem! SOM jag har längtat!

2010-04-25 @ 12:41:14
Postat av: Emma

Vad bra bilder kameran tar! Jag behöver själv köpa en ny, måste nästan kolla lite på en sån du köpte haha, jättefina bilder verkligen :)

2010-04-25 @ 14:30:35
Postat av: Hanne

borde det inte vara han som bär dig? ;P

Postat av: malou

Vad är det för motiv på CJ's tatuering? Jättebra blogg förövrigt, kram

2010-04-25 @ 21:21:56
URL: http://ruthiemalou.devote.se
Postat av: Erika

Jag förstår att det måste vara stressande att sitta fast någonstans när man har en vardag, med en stressig skola hemma i sverige (det har iaf jag).Så jag förstår absolut varför du vill hem =)

2010-04-26 @ 21:06:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback