Detta fält måste fyllas i

Jag fick vakna brevid CJ imorse! Så mysigt. Nu är han i skolan, och jag har tråkigt. Jag bör räkna lite matte och få spanska-läxan gjord, så det ska jag väl ta tag i. Dessutom har vi ingen frukost hemma förutom munkar. Men jag är ju i USA och man ska väl ta seden dit man kommer? Självklart åt jag alltså en munk till frukost! Nåja, slänger in två bilder från vår USAvistelse.




Man kunde stänga bagageluckan med knappen på nycklarna och det var väldigt underhållande ska ni veta.


Bilden talar för sig själv.


Kommentarer
Postat av: Julia - utbytesstudent 2010/2011

Har sagt det förr, men din blogg är underbar och du och din boyfriend är ju bara så söta tillsammans :)

Postat av: hannah

vad tycker din mamma + man & cindy om varandra? =D jag antar att dom har träffats några gånger nu. gillar dom varandra? =)

2010-04-17 @ 10:02:12
URL: http://hannahfrelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback