converse

För er som frågade så kostade två par konverse 64 dollar, vilket är 473 kronor. Alltså fick jag två par billigare än vad jag skulle få ett par för i Sverige :)

______
Och en till grej, alla ni där hemma som vill att jag ska köpa hem saker. Jag vill jättegärna kunna göra det, men nästa gång jag åker kommer jag inte köpa hem någonting. Det är helt enkelt för besvärligt att springa emellan affärer att hitta rätta märket, storleken, färgen, osv... dessutom får jag inte plats i väskan! Tyvärr!

Kommentarer
Postat av: hannah

det tycker jag du gör rätt i ;) har man semester så har man, då ska man inte ägna tiden åt att leta grejer som inte ens är till en själv! haha.. hoppas du har det bra iallafall. Det tvekar jag inte på i och för sig, men ändå :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback