who's that chick that's rocking kicks? she's gotta be from out of town!

Hej!

Matteprovet gick nog inte allt för dåligt. Nästa onsdag kommer domen! Hann inte bara mer än hem och vända för att åka in till stan igen för att träna. Nu är jag helt slut och mina ögon ramlar snart ihop.

Jag var så trött att jag tappade ketchupflaskan på vägen till kylskåpet. Tror ni den höll då? Självklart inte. Det var ketchup på golvet och kylskåpet. Bara att torka upp det. Nu luktar till och med jag ketchup. Mysigt.


Den här låten går pinsamt nog på repeat i min iPod. Haha!


Kommentarer
Postat av: jessica

billa billa billa. jag vill ha harry potter marathon! är du på nån dag? ;)

Postat av: Matilda

Du är inte den enda som gillar den låten för den går på repeat i min musikspelare också :P Vad kan man säga, den är ju så lätt att sjunga med i!

2009-10-01 @ 16:43:51
URL: http://mejtailda.blogg.se/
Postat av: jessica

fan vad snygg hon är videon.

2009-10-02 @ 18:19:53
URL: http://jessicaemeli.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback