this beat is sick

Hej!

Efter två timmar matte så var det bara att hugga in på FEK B boken. När jag läst alla sju kapitel så insåg jag att jag visst läst det där, i förra kursen. Dumt. Efter en lång skoldag, som egentligen inte var så lång, så kom jag hem, skickade ett långt mail till Cindy och sen bar det iväg på teorilektion i 1½ timme. Nu är min hjärna officiellt överarbetad (det behövs inte mycket egentligen..)

Jag har nyss haft en timme lång date med pojkvän på andra sidan jorden. Idag är en sådan dag då oktober känns ljusår bort, och jag vill bara träffa honom nu!! 50 dagar kvar. Nyss var det 109, men ändå går det så sakta..

Nu ska jag sova, jag är helt slut. Och förresten, det kommer fortfarande in kommentarer om var ni är ifrån, PUSS på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback