Sjuk

Jag kände mig som ett litet barn igår när jag berättade för pappa att han var tvungen att sjukanmäla mig till skolan, bara för jag är under 18. "Pappa, du måste ringa till skolan och sjukanmäla mig..." Bara tre månader kvar nu!

Jag är hemma sjuk, superförkyld. Inte roligt alls. Imorgon ska jag dock till skolan, för jag ska tenta av Engelska B. Dock bara läs och hörförståelsen imorgon. Det är en början, i alla fall.

Jag har spenderat hela morgonen med att ligga i sängen och läsa. Jag kan hålla med att skådespelarna i Twilightfilmen inte gör boken rättvisa, men förhoppningsvis är "new moon"filmen bättre än boken var. Nog om det.

Nu ska jag tillaga lite lunch och sedan dyka ner i sängen och läsa klart "breaking dawn."

Kommentarer
Postat av: Micca

ÅÅÅH vad jag håller med om twilight skådespelarna. Kan inte kolla utan att bli grymt irriterad! Dom kan inte återge en gnutta av den kärlek som finns i boken!

2009-09-17 @ 20:19:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback