it's really good to hear your voice saying my name

Jag har inte gjort en sådan här lista på länge!

Dagens klädsel: mörkblå jeans, svart linne, grå kofta
Dagens skor: svarta höga converse
Dagens frisyr: utsläppt, borstat och plattat! (händer sällan..)
Dagens mat: lunch med bästa Niclas på stan bestående av kinamat, lasagne hemma.
Dagens händelse: att jag inte somnade under utbildningen på bilskolan.
Dagens planer: duscha och inta bädden.
Dagens vill-ha: OKTOBER
Dagens väder:
mestadels soligt tror jag. aningen kyligt.
Dagens saknad: Christopher
Dagens tråkigaste: att jag måste läsa ikapp FEK B imorgon.
Dagens dummaste: --
Dagens finaste: att Christopher kommer hit 17 december och stannar till 9 januari. 24 dagar!!! <3
Dagens köp: torkad frukt och cola light
Dagens mående: helt okej, saknar C jättemycket, annars lite förkyld.
Dagens span: ett armband jag funderar på att köpa imorgon.
Dagens dryck:
cola light!

Kommentarer
Postat av: Sreinech

Åh, sno denna lista av dig. Superlänge sen jag gjorde en :)

2009-09-03 @ 21:33:33
Postat av: Miranda

kul att ni fick sol .. här nere i skaune (skåne) har det varit ösregn och storm/kuling hela dagen :(

Jätte fin blogg :D

2009-09-03 @ 22:53:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback