helg!

Hej!

Gårdagen som spenderades i skolan var riktigt mysigt, tro det eller ej! Jag hoppade på tåget till Stockholm klockan 15.00 och mötte upp Monster inne i stan och sedan begav vi oss hem till henne. Nu sitter jag på uteplatsen och bloggar i solen :)

Vi såg
seven pounds igår. Jag och Monster valde film, både hon och hennes sällskap sov genom halva filmen och tyckte den var värdelös men jag gillade den!

Nu ska vi snart äta lunch och sedan ska vi åka och shoppa, spendera lite pengar som jag inte har råd att spendera! Nejdå. Ikväll B&J's kanske? Och självklart, skypedate! :)

Puss!

Kommentarer
Postat av: Anneli

hej! vet du var flygbiljetterna till USA är billigast?

2009-09-13 @ 00:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback