Friday

Det är fredag och jag sitter hemma framför datorn och tycker synd om mig själv. Mest för att jag missade den troligtvis supergoda pizzan i skolan idag. Det var meningen att jag skulle dit och plugga matte och tenta av engelska b, men jag vaknade klockan fyra i natt och hade tappat rösten så jag bestämde mig för att stanna hemma.

Efter alvedon, nässpray, hosmedicin, halstabletter och cola light mår jag lite bättre. Jag har spenderat större delen av dagen i sängen tittandes på tv. Det har väl sin charm det med.

Nu ska jag nog kolla på Twilight. Uh. Vad har hänt med mig?

Puss

Kommentarer
Postat av: Anneli

i feel your pain. vårta live verkar vara väldigt lika just nu. du får krya på dig!

2009-09-18 @ 21:51:44
Postat av: Nislas

Pizzan var absolut ingen höjdare, så där missade du inget! En tröst sådär, haha! :)

Jag saknade dig i skolan dock! Hoppas du mår lite bättre idag sugar!

PUSS!

Postat av: s

Pizzan i skolan var inte sådär supergod. Tycker att sohdexos flottiga a lá billys pizza var godare.

2009-09-19 @ 10:25:29
URL: http://srinik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback