frågor! :)

Hej hej två små frågor :) När du köpte ju en mobil i USA... är det billigare där än de är här i sverige? Och är det sant att alla har sånna tangentbords mobiler, som den mobilen du köpte?
Tack för en Super bra blogg :)
Hej! Tack!! :) Jag fick en mobil gratis genom mitt abonnemang, dock inte den bästa. Men det finns mobilen från 300-4000, men det finns många bra för ett helt okej pris, under 2000. Ja, många har faktiskt tangentbordsmobiler. Men amerikanarnas största sätt att kommunicera är sms, och det underlättar relativt med tangentbordet. Haha! Men jag köpte inte min tangentsbordsmobil i USA, utan i Sverige. I USA hade jag iPhonen som jag köpte på den amerikanska verisonen av blocket :)

Hej! Vet du var flygbiljetterna till USA är billigast?
Hej! Nej, tyvärr inte. Det beror ju alldeles på hur mycket tidigare du bokar biljetten också, så du kan få det billigt på många olika sidor. Jag brukar kolla easyjet.com, expedia.se och seat24.se, men jag bokade genom SAS hemsida när jag köpte min biljett till Phoenix :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback