fråga (:

Hej jag har en liten fråga till dig. Hur gör man for att dölja att man är till sammans på utbytet? Är iväg nu och har träffat en pojk jag gillar och som gillar mig men jag får inte ha något förhållande alls... ska jag försöka att ignorera eller ska jag satsa ända?
Hej! I feel your pain, trust me. Läget suger! För det första, är det din familj som inte tillåter, eller din organisation? Om din värdfamilj tillåter kan ni ju alltid spendera tid tillsammans hos dig/honom osv.. Jag och CJ visade inte på offentliga platser att vi var tillsammans. Inte i skolan, gallerian, bion osv... det var skittråkigt, men det var det enda som funkade. Vi kunde dock spendera mycket tid tillsammans hemma och så. Om killar frågade mig om jag hade pojkvän så sade jag "ja, i Sverige" så den funkar alltid som ett sätt att dölja, haha! Men det enda tipset jag har är att bita i det sura äpplet och agera som "vänner" när ni är bland folk som inte får veta.. Skittråkigt, jag vet. Tycker du verkligen om killen och det känns som ni kommer funka tycker jag du ska satsa på det, men det är det bara du som vet. Men ha i baktanke att du måste åka hem också och det var skitjobbigt för mig. Läget är inte hopplöst, vill ni att det ska funka så funkar det. Önskar dig all lycka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback