Förkyld x1000!

Hej!

Jag har åkt på världens förkylning. Jätteont i halsen, täppt i näsan och världens huvudvärk. Jag kan tycka jag skulle känt mig lite piggare efter tio timmars sömn men tydligen inte. Dock har jag en viktig genomgång på matten idag, om jag inte minns fel, så två alvedon är svalda och nu är det bara att vänta på att de ska verka så jag kan ta mitt pick och pack och gå till skolan. Jag börjar inte förrän 13.00 vilket är rätt skönt ändå.

Jag har inga som helst planer för i kväll. Det var tänkt att jag skulle träna men så blir det inte nu. Sängen, mjukisbyxor, en kopp te och "breaking dawn" blir det nog istället. Inte helt fel.

Precis som förra onsdagen kommer jag inte få prata med pojkvän idag. Han jobbar och åker till jobbet innan jag slutat skolan idag, så det finns helt enkelt inte tid. Inte roligt. Men, smällar man får ta!


Kommentarer
Postat av: Monster

Är du allergisk mot mig? Varje gång vi ses drabbas du av tok-förkylningar! Krya på dig, Kram.

2009-09-16 @ 13:09:13
Postat av: mickis

jag är också sjuk, har samma symptom.... svininfluensan? ;D

2009-09-16 @ 19:17:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback