dödlig krock utanför NCHS.

Jag hade tänkt att skriva om min dag men det känns aningen irrelevant just nu. Jag var inne på facebook och alla från NCHS-nätverket uppdaterade sin status med "RIP" osv... Det känns väldigt opassande att skriva om något annat. Flera av mina vänner har mist två vänner idag, NCHS har ännu en gång mist två studenter, och hela min skola är i sorg.

Två personer, båda studenter på NCHS, var på väg till skolan imorse i ena killens bil. Vid korsningen 12th street & Union Hills skulle en skolbuss svänga vänster, och bilen som körde 90mph körde rakt under bussen och krossades. Föraren dog på plats medan medpassageraren fördes till sjukhuset allvarligt skadad, enligt mina vänner i USA har han nu dödförklarats. Det är så jävla tragiskt.

Jag bodde på 12 street & Union Hills (C bor...), bara sex gator ner på 12th st. Det är så himla obehagligt. Jag åkte i den där korsningen varje dag och nu vet jag att flera av mina kompisars vän har dött där.
Läs allting om händelsen här.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Usch så hemskt!

2009-09-23 @ 23:04:54
Postat av: Mandy

Riktigt obehagligt att se! Jag beklagar något så otroligt,

måste kännas hårt!

Kram

Postat av: Emma C

Hemskt, de visar det på nyheterna. Så sorgligt...

2009-09-24 @ 03:08:08
URL: http://emmacaspary.blogg.se/
Postat av: sara

Usch, verkligen jättehemskt! Vila i frid

2009-09-24 @ 20:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback