några filmer :)


Jag filmade lite på vägen när jag promenerade till skolan. Jag babblar på om kaktusar... haha, vet inte om ni orkar titta men men :)



Haha! Kolla vad jag köpte på Walmart. BITE ME EDWARD!



Jag har fått lite färg, och hatt-fnatt!



Ett hus i området har dekorerat för halloween.



Jag låg och solade på the bleachers när brottarna sprang runt banan.



Ett klipp från när vi beställde starbucks. Sjukt skön kille! Sen från när vi åkte till desert ridge & ute på motorvägen. Snabbt ihopslängt och inte så roligt men men :)

Imorgon ska jag och CJ till Sedona. Liten dagstripp. Det blir nog mysigt :)

Kommentarer
Postat av: e

de här inläggen som du gör därifrån är jätteroliga, med alla filmer och bilder :D

2009-10-27 @ 10:51:43
Postat av: jullpull

du är finare på film än på bild, och då tycker jag inte att du är ful på bild, så tare poooositivt! :D

jätte roligt med filmer och bilder :D :D

blir jätteglad när jag ser att du uppdaterat! :D

hare så jääääättebra därborta! :D

2009-10-28 @ 01:44:41
Postat av: Emma

håller med "e":D

Postat av: Mamma

Jag längtar efter dig!

2009-10-28 @ 11:42:25
Postat av: Cissi

JA mer videor (Y) hur länge skulle du stanna btw?;)

2009-10-28 @ 14:29:52
Postat av: malin

jag längtar också efter dig! och jag vill också ha starbucks!!

2009-10-28 @ 19:30:13
URL: http://malinbj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback