Jag kommer inte på någon rubrik

Hej!

Gårdagen som jag spenderade med Malin och Jessica var mycket trevlig, jag kom hem runt 01.30 och brandkåren var utanför dörren. En bil på parkeringen hade börjat brinna och det var snygga brandmän på plats för att ta hand om det hela. Mums.

Nu ska jag nog ta och dra mig mot bädden, jag kände bara att jag var tvungen att uppdatera er om att det brann på parkeringen hemma hos mig igår. Haha! Imorgon är det TRE dagar kvar! Aaaah. Jag börjar bli nervös på riktigt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

även att jag också börjar bli nervös för din skull! haha

2009-10-18 @ 22:37:02
Postat av: Maja

2 dagar!:D väntar med pirr i magen på uppdatering från phoenix!:D<3

Postat av: aida

jag börjar också bli nervös för din skull!! Ha det så bra det kommer säkert bli super!!

2009-10-19 @ 18:51:07
URL: http://aidas.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej hej :)

frågade en gång för ett tag sen hur du trodde att de skulle vara att gå med de som var ett år yngre efter som du själv växt så mkt mentalt, heter de så? :o, plus att du då va ett år äldre.. om de skulle vara "barnsliga" .. du skrev att du inte hade tänkt på det och att du inte lärt känna alla så bra så att du kunde säga något om det.. e fortfarande nyfiken på den frågan och du kanske har fått en bättre uppfattning nu :)

2009-10-19 @ 19:42:38
Postat av: Anonym

fan vad kul de ska bli.. för dig asså. :D men för oss att läsa med :D du får ta måååånga bilder, okej?! :D även om du kanske inte visar alla, så ta jävligt många iaf? ;)

2009-10-20 @ 00:04:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback