Hej jag heter Emilia och är hög i huvudet.

Idag har jag äntligen fått ha skypedate med Christopher! Han har jobbat tre dagar i rad, och jag har slutat sent så tidsskillnaderna har inte gått ihop. Så nu är jag lite hög i huvudet, som min vän Malin brukar uttrycka sig.

Jag är inte supertaggad på att cykla till skolan i regnet, jag har inget busskort och inga pengar löst och dessutom kostar det en mindre förmögenhet att åka buss. Lika så om man beställer en sms-biljett. Så jag får bita ihop och cykla (nej mamma, jag tänker inte ta på mig regnbyxor!)

Nej, nu ska jag snart bege mig iväg, jag har två matteprov idag, wish me luck. Sen ska jag skriva en uppsats om olika länders rättsväsenden, sen är det HELG! Jag ska måla om rummet på söndag. Detta kommer bli ett intressant projekt, och bilder kommer nog på söndag om det inte är allt för fult.

Puss på er! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback