galet!

Galen dag i skolan.
Får ett SMS av SAS som säger att jag ska bekräfta bokning, för mydighterna kräver det. WTF? Jag panikringer SAS och hamnar på plats... 59(!) i telefonkön. Slänger telefonen på bordet och lägger på. Surar ett tag och ser framför mig att min bokning är fel och att jag inte kan åka. Säger upprepade gånger "jävla idioter... vad är det för fel. Svara i telefonjäveln!"

Jag cyklade hem arg som ett bi, ringde SAS igen och då var jag minsann först i kön! Tydligen var det waiver-saken jag skulle fylla i, vilket jag redan gjort! Så jag samtalade med den snälla killen i telefonen på SAS i några minuter och han fyllde i min adress i USA som de tydligen ville ha. Så nu är allting klart för avresa.

Tack för alla fina kommentarer, jag ska njuta av varje minut! :)
IMORGON ÅKER JAG !!!!

Kommentarer
Postat av: Osob

Jag är skitglad för din skull. Önskar dig all lycka till:)

2009-10-21 @ 16:47:04
Postat av: Emma

Jag hoppas att du får det helt underbart där, och tack för en jättebra blogg :D Din blogg var faktiskt en av anledningarna till att jag överhuvudtaget började fundera på att åka på ett highshcool-år :)

2009-10-21 @ 17:40:44
Postat av: Sara

Lycka till! Det går säkert jättebra :)

2009-10-21 @ 21:00:53
Postat av: kristin könberg

har du facebook? :)

2009-10-21 @ 22:49:07
Postat av: Lovisa

Ha det så kul!

2009-10-22 @ 00:48:48
Postat av: en vän i californien

Hej! Tack så mycket för tipset, ska verkligen kolla in det, ser faktiskt ingen anledning till varför jag ska lägga ner ca 3000 på en ring som symboloserar USA's skolor haha. Du får jättegärna ge mig tips när du vill när det kommer till USA om du läser min blogg igen. Btw så var jag en trogen läsre när du var borta på utbytesår - det gjorde mig ännu mer taggad på att åka, du verkade ha det super där. =) Hoppas du får det jäätteebra i Arizona!

Postat av: Linn

EMILIA ha så grymt jävla kul! Har tänkt på dig hela veckan och är så himla glad för din skull. Det är nog många som vill vara i din sits. Ha så kul och njut! /Linn

2009-10-22 @ 04:04:08
URL: http://linniusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback