Frågor!

Förlåt för så sena svar... men bättre sent än aldrig!
------

En fråga, när du var i USA va det många killar som frågade om du ville gå på dejt med dom? :)

Det var inte överdrivet många, men jag fick lite mer uppmärksamhet än vad jag får av svenska killar i alla fall. Jag blev utbjuden till homecoming av några stycken dock, men var tvungen att tacka nej då jag skulle gå med C. Men det var några iaf :)

När var hemlängtan som värst för dig?
Hmm, det var inte riktigt någon period som var värst. Jag vet att många utbytesstudenter känner hemlängtan vid julen osv, då man kanske brukar samlas hela släkten och fira. Jag kände dock inte mer hemlängtan vid julen, utan det kom lite då och då. Ah vad dåligt svar, förlåt! Haha! Men för att försöka sammanfatta så fanns det ingen direkt period då det var värre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback