För nu tänker jag klaga!

Jag ogillar skarpt min skola för tillfället.

Året då jag var i USA bestämde de sig för att ändra på kursplanen, de nya ettorna skulle läsa kurser de gamla ettorna inte läst osv... det betydde att när jag kom hem hade min klass läst en och en halv kurs som jag inte läst då jag gick i ettan. Så nu ska jag läsa ikapp hela rättskunskapen (någon i cop2 som läser den kursen?) + halva företagsekonomi b. Visst, det är väl inte så jobbigt, om det inte vore så att vi har hundra andra saker att göra.

Och sen körlektioner och allt det. Hur fan ska det här gå? Jag blir stressad bara av att tänka på alla inlämingar, kurser jag måste gå på, prov och reodivisningar jag har innan höstlovet. Sen ska jag lyckas köra bil utan att ha ihjäl någon när jag är stressad. Cross you fingers, det kanske är eran säkerhet...

Nu går jag och spyr på ändrade kursplaner.
Tack och hej.

Kommentarer
Postat av: Nislas

We'll make it darlin'!!

2009-10-01 @ 18:27:52
Postat av: Ninja Ister aka Mamma

Du behöver inte MVG i någonting iår. Ta det lugnt och metodiskt så går det bra.

Postat av: madelene

Jag har den kursen ;D

2009-10-03 @ 21:20:16
URL: http://mmadeleneeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback