långdistansförhållande.

Heej :) Älskar att läsa din blogg. Den känns så äkta, och sedan är det kul att följa. Iafl, jag är i usa just nu som utbytestudent. Asså jag fattar att du inte ångrar att du och C blev ihop men skulle du rekomendera att bli kär och så eller ska man "hoppa av" innan man börjar gilla någon för mkt? Älskar din blogg iafl och tacksam för svar om du har tid :)
Tack tack tack! :) Oj, jag vet faktiskt inte. Jag menar, det beror ju alldeles på hur det känns. Först när jag och C började dejta så trodde jag aldrig vi skulle bli så himla kära som vi blev (eller iaf jag! haha). Jag trodde inte att det skulle hålla med långdistans, men jag tog varje dag som den kom och oroade mig inte så mycket om framtiden. Helt plötsligt var det juni och jag var kärare än vad jag någonsin varit förr. Så jag har inget riktigt svar, utan du får funder om killen du är med verkligen är värd det.

Det kommer vara kvällar du kommer gråta för du saknar honom så mycket, det är jobbigt att se par på stan som ser så himla kära ut, du kommer längta så otroligt mycket efter honom. Men är han värd det, så go for it! :) Förlåt för ett dåligt svar, men det beror alldeles på hur man känner, och om det är värt det? Ha bara i baktanke att det kommer bli rätt jobbigt när du åker hem.

Sen tyckte jag det var extremt intressant att dejta en amerikan! Han skulle alltid bjuda på mat, bio, var vi än gjorde fick jag inte betala! De flesta har uppfostrats på ett helt annat sätt än svenska killar. Men jag hoppas du blev lite klokare i alla fall. Jag ångrar inte en sekund att jag föll för C, även om det var sjukt tråkigt att åka därifrån igår. Vågar man inte så vinner man inte, och jag är jävligt glad att jag vågade låta mig falla även om han bor på andra sidan Atlanten! Jag lever efter "så länge vi vill så fungerar det, och är det meningen så fixar allting sig i slutändan".

Kommentarer
Postat av: Felicia

Hej! Älskar din blogg jag med som alla andra som skriver här :P

Jag har alltid velat åka på ett utbytesår och har alltid varit så säker att jag kommer göra det. Men nu börjar jag fundera ifall jag istället ska gå på college (eller hur det stavas) i usa eller någon annan stans istället. vad tror du ? ifall du kan svara :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback