good girls always go bad in the end?

Motivationen, var är du?!

Jag orkar ingenting. Hösten och dess gråa väder sätter ett likadant humör i min själ. Min höst har varit rätt tuff. I alla fall psykiskt. Mycket har hänt runt om kring mig. Stress, oro, saknader... det har bara varit fullt upp med massvis med känslor hela tiden.

Just nu är jag på praktik och är där veckan ut. När jag kommer hem om dagarna bara kryper jag ihop framför tvn eller datorn och det är allt. Jag tar mig till och tränar några gånger i veckan, och jag har körlektioner lite då och då. Jag har haft fullt upp hela tiden och nu när jag har tid över så förstår jag hur slut jag egentligen är.

Aldrig förut har jag gjort så dåligt från mig i skolan. Jag har enorm prestationsångest och allting under ett MVG är inte bra nog för mig. Jag skrev exempelvis om mitt IG på matteprovet, och nu har jag några uppgifter med G- och G i andra ämnen. Det är inte hela världen, långt ifrån. Så länge jag klarar kursen med ett G så är det bra, men jag vet ju att jag kan bättre.

Nu ska jag sluta tänka så och istället låta mig vara såhär. Jag har haft en jobbig höst, och jag behöver inte be om ursäkt till någon för att det varit som det varit.

Så nu vet ni det. Imorgon ska jag till skolan och ta influensavaccinet, samt hämta FEKB boken och börja jobba på restuppgiften jag har för att läsa ikapp kursen. Before I know it kommer det vara jul och min älskade pojkvän kommer hit. Så vad har jag att se fram emot innan Christopher kommer? :)

Hela den här veckan ut: PRAKTIK! Jag trivs på restaurangen och det är roligt att gå dit på morgonen!
20 november: New Moon premiär! ;)
30 november: PARAMORE på fryshuset! Ses vi där?
11 december: Jag fyller 18!!!
17 december: Christopher kommer hit!!!

Kommentarer
Postat av: Nislas

Don't forget - we've got each other hun! :)

Du är alltid bäst ponnyn!

2009-11-10 @ 21:10:52
Postat av: Ninja Ister

Lilla Hjärtat!



Jag vet att du har haft en tuff höst.Jag vet också att jag inte alltid har varit så närvarande, trots att jag har varit på plats.



Jag tycker att du har alldeles för höga krav på dig själv nu. Du kommer förmodligen att studera i USA sen, och då spelar inte G-VG-MVG någon som helst roll.



Kramar till dig, från både mig och Gummi

Postat av: Hej

Du fyller år dagen innan mig :)

2009-11-10 @ 21:29:26
Postat av: Monster

Sänk ribban ett tag, håll dig flytande och var nöjd med det. Du har flera terminer kvar och glöm inte att även din superintellegänta moster hade IG i fysik... Och nu jobbar jag med strålfysik! Shit happens. Du är den bästa systerdottern någonsin. Kram

2009-11-11 @ 21:36:17
Postat av: Malin

Var det jobbigt att komma hem och leva ditt liv här utan dina kompisar i USA? Saknade du ditt liv i USA jättemycket eller kände du mest bara att det var skönt att komma hem? Var det lika tufft som att lämna Sverige eller var det lättare/tuffare? Kämpa på tjejen :)

2009-11-12 @ 04:02:22
URL: http://malinahgren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback