fredag

Jag har spenderat min fredag med att plugga andragradsekvationer. Jag måste nämligen göra om provet och få VG om jag vill ha VG i matte B. Jag har redan fått godkänt på provet, men jag vill ha VG. Så vi får se hur det där går.

Spenderade resten av kvällen med Jessica. Lika trevligt som alltid! Jag fick some good news från Cindy också! Hawaii is on! Nu är nästa uppdrag att samla ihop pengar till flygbiljetterna. Cindy hade i alla fall ringt lägenhetsföretaget som vi ska bo hos, och det ser ut som vi ska spendera fyra dagar i staden jag bloggade om för några dagar sedan, sedan fyra dagar på
Waikiki :) Låter toppen! Så det ser ut som att det blir mellan 17 - 28 juni. Eller något sådant. Inte helt hundra.

Så nu ska det sparas pengar. Umm. Alla släktingar som undrar vad jag vill ha i julklapp/18års present? Pengar till min Phoenixfond är awesome!

Puss på er alla söta som läser =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback