my day in pictures


Mara och jag har kul i tv-production :)


Mariah bestämmer sig för att vara med. Vårat projekt kommer vara awesome!


Jag, Michelle och Zee, newspaper banquet idag :)


Jag är väldigt fokuserad på mitt basket-spel! haha


Awards delades ut och jag fick "most valued foreign exchange writer" vilket var väldigt komiskt då jag var den enda. Men Mrs. Nolan sade "I wanted you to have a nice memory from your only year in newspaper with us, I hope you had an amazing year emilia, you will be missed." Och hela klassen säger "awww" i kör. Jag kommer sakna NCHS!

Kommentarer
Postat av: malin

aaaaw! grattis vännen :)

Postat av: Rebecca

Jag älskar att läsa din blogg !:D den äger!!

2009-05-16 @ 00:10:11
Postat av: jesk!

åh, va kul ändå! :) sjukt söt du är på bilderna btw flicka lilla!

2009-05-16 @ 09:43:23
URL: http://jeskeeen.blogg.se/
Postat av: Ninja Ister

Varför hänger din tunga ut på alla bilder?

2009-05-17 @ 12:50:14
URL: http://isterister.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback