and honesty, my life would suck without you

Okej, let's get to the bottom with this..

Jag och Mr. A träffades genom min värdfamilj, och har dejtat sen sena Augusti/tidiga September. Happy now? =D Hur som helst så är det inget jag velat dela med bloggen då vissa folk som läser min blogg inte behöver veta detta. Alright?

Hur som helst, igår satt jag och pratade med honom och helt plötsligt lägger han fram en flygbiljett. Han flyger till Sverige samma dag som jag och kommer stanna i tio dagar. Jag blev så himla glad så jag började gråta! <3

Nåja. Idag har jag hängt vid poolen hela dagen. Snart kommer CJ hem från jobbet så han kan skjutsa mig till gallerian för jag måste nämligen inhandla det nya albumet från The Audition! Livsviktigt, eller hur?

Zena är i North Carolina (eller var det South?). Jag kommer inte ihåg, men jag har inte träffat henne sen skolan slutade så det känns lite mysko.

Om 24 dagar är jag hemma i Sverige!

Kommentarer
Postat av: Ninja Ister

Gissa om jag räknar dagarna?

Postat av: mickis

ååååh, då får jag också träffa honom! :)

2009-06-02 @ 08:27:43
Postat av: Monster

Så kul att ni båda kommer!!!! Då får jag väl The Ant komma och hälsa på i Gävle :)

2009-06-02 @ 09:15:32
Postat av: Sophia

men guuuuuud så gulligt! :) jag blev alldeles varm i hjärtat nu förstår du :)



vi ses i sommar :)

2009-06-02 @ 13:26:37
URL: http://sophiahokdahl.blogg.se/
Postat av: malin

attans har dom berättat det!, jag som tyckte det skulle blir så sjukt roligt att se din min när han helt plötsligt står där inne i ditt rum. i sverige. :P

2009-06-03 @ 15:01:34
URL: http://malinbj.blogg.se/
Postat av: wman

ååh vad sött, du måste verkligen ha det superbra där i usa, puss

2009-06-04 @ 15:10:01
URL: http://westman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback