the best of us can find happiness in misery


Ft. Lauderdale någon? Sweet! Let's go.

Tråkigt väder, need I say more? Idag har jag inte gjort ett jävla dugg. Cyklade hem till mamma och gratulerade P på födelsedagen. Lagade med mat pappa and that's about it. Skulle ut och springa men så blev det ju inte. Imorgon, imorgon ska jag.

Pratade nyss med C som var nyuppstigen. Jag hade världens märkligaste dröm om honom i natt. Jag fick jobb på Subway i Uppsala (av alla ställen?) och typ tre veckor in i jobbet står jag där och helt plötsligt står C i kön. Jag blir såklart glad eftersom han flygit runt halva jorden. Dock var han inte lika glad, utan han blev arg och sa att jag var helt dum i huvudet som jobbade på Subway, för det är ju inte gott enligt honom. Sen gjorde han slut med mig. Öhh... var kommer allt detta ifrån? Underhållade dock.

Nu ska jag fortsätta göra ingenting... lyssna på Ignorance med Paramore, förresten.



Kommentarer
Postat av: Monster

Passa på att slöa innan jobbet börjar. Sedan går tiden fort, bra va? Jag har städat, packat och sprungit 2,5 km. Inte så långt men jag sprang hela tiden. Imorgon åker vi till Strömstad. Ha det gott. Kram.

2009-07-10 @ 20:20:13
Postat av: Sofie

hahaha vilken dröm xD paramore = good shit ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback