our song is the way you laugh

I was riding shotgun with my hair undone in the front seat of his car
He's got a one-hand feel on the steering wheel, the other on my heart
..

Idag träffade jag S för första gången "på riktigt" sen jag kom hem. En kopp kaffe och häng på en parkbänk i gröna boulognern, där satt vi och pratade i några timmar. Sen tog vi oss en runda på stan och kikade runt. Allting har falligt tillbaka till mitt "vanliga" liv så himla fort. Skönt, och skrämmande. (:

Det är sjukt jobbigt att inte kunna ringa och sms:a C när jag vill. Det är jobbigt att vi måste planera när vi ska prata med varandra. Men det är så det är med 9 timmars tidskillnad. October couldn't come any sooner.

Jag väcktes dock av ett sött samtal imorse, klockan fem på morgonen. Jag kollar på telefonen och ser att det står "christopher." (Han ringde med ett internationellt telefonkort)

E: Hello? (väldigt trött..)
C: Hi baby!
E: Hi!
C: I know you're sleeping, I'm sorry.
E: it's okay.
C: So, what's up? (väldigt lycklig! jag funderar vafan det var nödvändigt att fråga det då han själv nyss sa förlåt för han väckt mig)
E: I'm sleeping.
C: Huh?
E: I'm sleeping. I'm sleepy. That's what you do when you're tired.
C: Well, I wanna talk!

Nu ska jag sova. Imorgon ska jag upp i hyfsad tid, jag ska hinna med en joggingrunda, träffa Jess, promenera med Malin samt en skypedejt. Puss på er!

Kommentarer
Postat av: sara

hihi, vem visste att du gillar taylor swift?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback