musik + usa = <3

Soundtracket av mitt utbytesår:

Nickelback - If Today Was Your Last Day
Nickelback - This Afternoon
Paramore - Decode (min & zees låt!)
Fall Out Boy - I Don't Care
Keith Urban - Sweet Thing
Pink - So what
Rise Against - Under the Knife
TV On The Radio - Wolf Like Me
Taylor Swift - You Belong With me
Pepper - Dirty Hot Sex
Lady Gaga - Poker Face
Framing Hanley - Lollipop
Disturbed - Indestructible
Breaking Benjamin - Until the End
Beyoncé - Halo
Breaking Benjamin - Diary of Jane
Angels & Airways - Secret Crowds
The Audition - My Temperature's Rising
The Red Jumpsuit Apparatus - False Pretense

Kommentarer
Postat av: anna

OMG lyssnade du på Angels And Airwaves!!! jag dör av lycka haha :)

2009-07-11 @ 18:32:33
Postat av: Fia

Hej! Jag har läst din blogg från början. Underbart att få följa med ett äventyr, och lite underligt eftersom jag inte känner dig alls.



Har bara en fundering. Ní har aldrig funderat över möjligheten att C ska läsa ett utbytesår i Sverige?

2009-07-12 @ 09:02:59
Postat av: Anonym

åh va kul med en sån här lista!

2010-02-11 @ 01:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback