missing you missing you baby

Hej!

Ännu en vecka med jobb, det går väl som det går.. Jag är mest motiverad för jag vet vad som kommer i slutändan. Phoenix baby! Någon frågade mig om det inte känns konstigt att hälften av alla pengarna är borta direkt efter jag köpt flygbiljett? Nope! Jag måste vara kär, helt enkelt..

Nu bakar jag kockostoppar och ska snart hoppa in i duschen. Igår ringde C mig halv tolv på natten, jag hade tydligen börjat prata om att han skulle gå och klippa av grenarna på det stora trädet i parken. Tydligen hade jag pratat i sömnen om något vi gjort på jobbet! Jag fick mig ett gott skratt imorse när vi pratade och han förklarade hela konversationen.

Tack för alla söta kommentarer som ramlar in än, även fast jag inte är kvar i USA. Jag älskar att ni fortfarande läser min blogg! Jag svarar på frågorna imorgon, jag har inte tid nu, men imorgon efter jag tränat kommer svaren.

Puss på er!! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Självklart att man fortfarande läser din blogg, den är ju super bra :)

2009-07-21 @ 19:04:28
Postat av: Nathalie

Hade du svårt att bestämma dig vart du skulle åka eller var USA ett självklart val? det finns ju Australien, Storbritannien o Nya Zeeland också att välja på bl.a :)



ps. tack för en jätte bra blogg :D

2009-07-21 @ 19:31:22
Postat av: Anonym

de skulle inte falla mig in att sluta läsa din blogg, de är allt för spännande att läsa om dig och C ;P

keep us updated! :D

2009-07-21 @ 22:18:43
Postat av: Stephanie

Ja, det blir perfekt! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback