lite ändring och ett riktigt inlägg

Hej!

Det känns som jag inte skrivit ett riktigt inlägg på jättelänge. Så, måndag igen... uppe var jag klockan 06.00 och på jobbet var jag klockan 07.00. Mer än hälften av tiden har gått nu så det är något positivt.

C jobbade inte idag så vi fick en stund på skype när jag kom hem från jobbet. Alltid lika trevligt med en dejt! Idag är det bara 87 dagar till vi ses.. I helgen ska jag boka min flygbiljett! Phoenix, here I come! Jag kan inte vänta till jag får sätta min fot i öknen igen.

Jag har ändrat lite i bloggen också, som ni kanske märker. Ingen drastisk förändring, då jag inte har tålamodet att knapa ihop koder och annat. Men något blev det väl allt. Nu ska jag snart sova, upp tidigt imorgon igen..


Kommentarer
Postat av: Anonym

fråga:

hur mycket kostade visumet? och tillkom flera utgifter?

2009-07-28 @ 14:40:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback