it's written all over your face

Mindre roligt just nu:
- jag saknar min pojkvän galet mycket och han är på andra sidan jorden
- jag börjar jobba på måndag
- jag har blivit helt beroende av min mobil
- att M inte svarar på mitt sms
- att jag är helt slut i benen efter att ha joggat idag
- jag har druckit alldeles för mycket diet coke och kissar som en galning
- C är out of town och därför kan jag inte prata med honom idag, dessutom ringde han men 20 sekunder efter dog telefonkortet.. :(

Mer roligt just nu:
- jag börjar jobba på måndag (jobb=lön=flygbiljett till phx baby!)
- jag har massa bra musik på datorn
- att jag faktiskt tog mig ut och sprang idag
- mitt nya fina nagellack ser bra ut (åtminstone just nu..)
- att mina jeans sitter lösare (!) (okej, trodde ni att jag inte gick upp i vikt i USA eller? pss. jag gick upp i vikt ska ni veta)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Några musiktips du kan dela med dig av? Är i DESPERAT behov!

Postat av: Anonym

kan inte du göra en videoblogg när du pratar engelska? :D

2009-07-11 @ 22:43:09
Postat av: Anonym

tänker och drömmer du fortfarande på engelska?

vilket språk gillar du mest?

2009-07-11 @ 23:33:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback