I miss you so much it hurts

Äntligen helg! Det har varit en lång vecka. Igår råkade vi hamna i en liten bilolycka också. Vi körde in i rondellen och en annan bild kom från andra hållet och vattenplanade och körde rakt in i bak på bilen och på släpet. Släpet flög runt och bilen ryckte till som någon lyfte den åt sidan. Släpet är helt förstört men ingen skadades ju :)

Så nu har jag ont i hela kroppen efter en veckas slit med sopen, krattan och rensjärnet. Men jag får ju pengar för det hela, så vad klagar jag på egentligen?

Idag har jag saknat C fruktansvärt mycket. Vi pratade idag innan jag åkte till jobbet så det förgyllde min fredag. Men idag när jag krattade dök småsaker upp i mitt huvud, typ som när vi var i the mall och han klagade på att jag drog in honom i olika affärer, eller när vi var och kampade i Bartlett osv.. Uh, varför är USA så långt borta?

_____
And you're always in my heart, always on my mind...
Keith Urban - Only You Can Love Me This way



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback