första dagen på jobbet

Hejsan!

Idag var det min första dag på sommarjobbet. Jag fick rensa ogräs, kratta gräs och löv och sopa. Från 07.00 till 16.00. Jag har ont i muskler jag inte visste jag hade. Bara fyra veckor kvar, bara fyra veckor.

Efter jobbet åkte jag och mamma till traffikskolan och fyllde i papper och annat, jag fyller arton i december och körkort skall tas så småningom. Herregud, detta kommer bli väldigt intressant.

Nu ligger jag i sängen och dricker iskall pink lemonade som jag hade med mig från USA. Mums. C ska ringa mig i kväll runt 22.00, vår tid, då han kommer hem från jobbet. Vi får se om jag är vaken? Han ringde mig tre minuter i sex i morse (21.00 AZ tid), jag tryckte tröttsamt på ignorera knappen, självklart helt ovetande om vad jag gjorde. Men vem ringer mig INNAN klockan ringt? Sen ringde han dock upp igen och frågade vad jag höll på med..

101 days to go!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har CJ någon blogg eller typ twitter ? :p Jag förstår om du inte vill ge ut adressen till alla ifall han har ngn :) Men jag tyckte bara att det skulle vara ganska kul att läsa.

2009-07-13 @ 18:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback