virus på dator, IKEA, nyårsafton..

Så, förlåt för crappy uppdatering. Men jag har haft en elak trojansk häst på min dator men nu är det äntligen fixat. Let's see.

Här om dagen besökte jag IKEA. Jag åt svenska kötbullar, träffade en svensk som hette Johan, köpte delicatobollar, marabou choklad, ahlgrens bilar till grabbarna som älskar dem, lingonsylt, kaviar och prästost. Mums!

Nyår då? Vi åt middag, allihopa. Grabbarna kom över och vi sjöng karaoke (country sånger). Jag spelade in grabbarna och det är inte vackert ska ni veta. Sedan kollade vi på nedräkningen från NY.. Nyårskyss på tolvslaget? Yes. Mer säger jag inte ;) Efter tolvslaget gick vi ut och skrek HAPPY NEW YEAR med grannarna som hade ett stort party. Sen somnade jag i soffan halv ett... hahah!

Annars har jag också hunnit med att fixa naglarna igår, bokat flygbiljetter till New York i April, och sovit. Helt slut! På måndag börjar skolan igen.. Två veckor har gått alldeles för fort. Men vad gör man åt saken?

Puss på er.

Kommentarer
Postat av: Monster

Hej! Skaffat Skype nu (typ 5 mån försent) så vi kan ju höras framöver :). Annars så syns vi i N.Y!

Kram

2009-01-06 @ 10:07:11
Postat av: malin

hur kan du hyvla osten utan osthyvel?

Postat av: malin

hahaha okej då ska jag speciellt fråga efter en bra på affären ;)

2009-01-06 @ 22:25:49
URL: http://malinbj.blogg.se/
Postat av: Anders

tja, du känner inte mig men jag har många frågor om utbytesstudent-liv. adda mig på msn så kan vi snacka : andish@hotmail.com

2009-01-07 @ 23:31:41
Postat av: Anonym

tja, du känner inte mig men jag har många frågor om utbytesstudent-liv. adda mig på msn så kan vi snacka : andish@hotmail.com

2009-01-07 @ 23:32:26
Postat av: Anonym

andish@hotmail.com

2009-01-07 @ 23:32:51
Postat av: Lisa Bp2a

heej :) nyårskyss, av vem då?! :D det verkar som du har det bra :)

2009-01-13 @ 13:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback