more than you know

Newspaper.

Hejsan! Igar var jag pa wrestlingmatch. Det var senior night, alltsa CJ's sista hemmamatch. Han vann bada, vilket var kul :) Efter matchen akte jag, CJ, Zee och Tim ut och at, mycket smarrigt, mycket onyttgt.

Imorgon ar det fredag, och jag vet inte vad jag har planerat. Pa lordag ska dock jag och Zee aka och fixa naglarna, vi funderar pa att dra med grabbarna bara for att uttraka dem. 

Nu sitter jag i Newspaper, ser ni hur mycket school spirit jag har idag? NCHS troja och klassring. Under lunchen sa ska vi fotas for yearbook. Newpaper classen alltsa. Inte visste jag det sa jag har mjukisbyxor pa mig idag. Great! :)

Kommentarer
Postat av: Ninja Ister

Du har väl alltid mjukisbyxor på dig?! Då blir ju bilden rättvisande!

Postat av: Adam

Du är så söt :)

2009-01-29 @ 20:24:42
Postat av: malin

människa vad jag saknar dig!det är helt sjukt, längtar ihjäl mig tills jag får träffa dig.

2009-01-30 @ 10:21:13
URL: http://malinbj.blogg.se/
Postat av: mickis

Jag saknar dig!

2009-01-30 @ 13:28:33
URL: http://mikaelagr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback