lista


DAGENS PLAYLIST: Blandat. Mest Breaking Benjamin
DAGENS KLÄDSEL: hollister jeans, svarta höga converse, north canyon hood tröja (väldigt amerikansk idag...)
DAGENS DUSCH: ikväll
DAGENS FRISYR: utsläppt, nyklippt.
DAGENS SMINK: foundation, eyeliner, böjda ögonfransar och puder
DAGENS PARFYM: DKNY - Be Delicious
DAGENS HÄNDELSE: jag har snart sett klart forrest gump. haha!
DAGENS PLANER: äta middag, sova. haha!
DAGENS VILL HA: varmare väder
DAGENS SAKNAD: <3
DAGENS DROG: true brew's fruktsallad
DAGENS TRÅKIGASTE: american history
DAGENS FINASTE: han är fin han :)
DAGENS KÖP: sallad till lunch i skolan
DAGENS MAT: sallad, bagel & yoghurt
DAGENS SJUKA: att jag är så trött
DAGENS MÅENDE: trött, men bra

Kommentarer
Postat av: Monster

Run Forrest Run! Kram

2009-01-08 @ 14:01:48
Postat av: Anonym

Forrest Gump? Bra tjejen, bra att du äntligen ser den!

Postat av: Karin

hollister jeans, svarta höga converse, north canyon hood tröja, ja, jag är också utbytesstudent och... det är amerikanst! Har fortfarande riktigt svårt att bara ta på mig en tjocktröja till skolan!



Fast det är ju så här (;

2009-01-09 @ 03:34:25
URL: http://karinrarings.blogg.se/
Postat av: sofie

hej! jag skulle bara vilja fråga en sak. du kan svara på min hotmail om du vill de. skulle iaf uppskatta de rejält :) jag har precis börjat andra terminen i 9an, och jag skulle själv vilja gå första året i usa, min morbror gick ett år i usa när man va mindre, så de är därför jag har blivit intresserad, men anyway. hur äre man gör för att "flytta" till usa osv? snart är de ju första

gymnasievalet som gäller för mig. skulle vara extemt tacksam för svar! verkar himla kul de här med usa :) hare bra!

2009-01-18 @ 15:12:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback