wrestling, snabbmat, lördag & the mall

HEJSAN! :)

Lördag - äntligen! Gårdagen spenderades med skola. Jag stannade ända till halv sju på kvällen. Jag och Zena hängde med wrestlinglaget för de höll på att flytta rum i gympabyggnade. Vi övervakade allting de gjorde, mycket hjälpsamma var vi! Haha.

På kvällen åkte jag och CJ till Panda Express och käkade middag, då CIndy jobbade sent. Tim & Zena kom över och vi kikade på film, men bestämde oss för att åka till Dairy Queen och köpa glass istället (andra dagen den här veckan :|) Hur som helst hade vi det väldigt trevligt. Nu väntar jag på att Zee ska hämta mig så ska vi åka till PV mall :]

Slänger in några bilder från denna veckas wrestlingträning



(fv. CJ försöker få mig le när Zee ska ta en bild. Joe & Jeff dansar. Joe, Brandon, Andy & Mike poserar. Ricky håller Tim)

Kommentarer
Postat av: sara

kan vi få en closeup på CJ? :)

2009-01-25 @ 10:34:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback