gårdagen

HEJ.

Igår blev North Canyon's wrestlinglag regionsmästare för andra året i rad. Det var kul! De vann med typ 70 poäng, den andra skolan hade typ 6 eller något. Hur som helst. Jag, Zee, Tim & CJ åkte sedan till In-n-out, ett hamburgerställe, och åt middag. Det slutade med att vi satt där i över en timme och vi kom hem runt 10..

När vi kom hem bestämde CJ sig för att han ville ha glass, så vi åkte till Dairy Queen kvart i elva på kvällen för han ville ha glass. Det slutade med att jag gjorde min engelskaläxa klockan 11, och sedan somnade som en stock.

Så nu är jag nyss hemkommen från skolan. Jag och Zee stannade kvar under wrestlingträningen och umgicks och snackade skit. Bra dag, so far.

Imorgon är det fredag, har ingen aning vad vi ska göra men på lördag ser det ut som jag, Cj, Tim och Zee ska ut igen :)

Kommentarer
Postat av: Vinetta

Hälsa grattis till wrestlinglaget :P

2009-01-23 @ 19:45:26
Postat av: kajsa

hejsan :) jag funderar på att åka till usa 10/11 och undrar vilket ''bolag'' du åkte med?

2009-01-23 @ 20:11:13
Postat av: sara

emilia åkte med EF

2009-01-23 @ 22:54:47
Postat av: Steph

Hej hej! Jag ska åka 09/10 till USA. Hoppas att det är okej att jag frågar: Vad tycker du om Arizona? Är det ett ställe du rekommenderar? Tack på förhand :)

2009-01-24 @ 03:04:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback