3 day weekend

FREDAG:
Skolan, som vanligt.. Gjorde ingenting speciellt direkt. Efter skolan hängde jag med wrestlinglaget som hade fotografering. De frågade om jag ville följa med och bowla efter de var klara så jag tackade ja. Så jag bestämde mig för att jag skulle promenera hem från skolan, lämna mina saker, sedan promenera tillbaka till skolan så vi kunde åka direkt därifrån så CJ slapp hämta mig. Så jag gick hem, skickade ett sms till honom och frågade om han fortfarande var på skolan. Fick inget svar, så jag antog att han var där. Skickade ett till sms "I'm on my way, I hope you're still at school". Fick inget svar då heller. Så när jag äntligen kommer till skolan (okej, det är bara 1.7 km - men ändå) så ser jag han köra iväg. Jag ringer honom och säger "du skojar? jag går hit och du åker, tack så mkt!) Det slutade med att vi skrattade och jag fick extra motion. Vi åkte i alla fall till bowlinghallen, jag kom tvåa! Kickade allas ass, till och med tränarens! Det slutade med att CJ vann dock. Hur som helst så gick vi på bio efter bowlingen, och såg grand torino. Sjukt bra film!

LÖRDAG:
Cindy väckte mig klocka 8. Jag gjorde mig iordning och så åkte vi (jag, cindy, cj & bigjoe) till Tombstone. Det är en gammal westernstad i Arizona där massa gamla westerfilmer utspelat sig. Vi spenderade i stort sätt hela dagen där, och så tog vi ett sådant där old time foto! Sen åkte vi runt i någon häst och vagn och hörde hela historien om Tombstone. När vi åkte hem lekte vi "20 questions" och jag är officiellt bäst på det. Ingen kan gissa vad jag tänker på!

SÖNDAG:
SOVA.. Jag sov hela dagen, typ.

MÅNDAG: Idag är det Martin Luther King jr. dagen, vilket betyder ingen skola. Jag klagar inte!




Kommentarer
Postat av: Ister aka Mamma

Jag vill också se Tombstone! Jag vill, jag vill, jag vill!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback