superbowl

HEJ!

Idag är det superbowl. Arizona är crazy idag då the cardinals spelar. Jag bryr mig inte så mycket om amerikansk fotboll, men visst vore det roligt om de vann..

 Så, helgen då? I fredags åkte jag till the mall med Zee och Tim. Vi fixade naglarna (inte Tim, förstås) och drack starbucks, såklart.. Vi strosade runt i gallerian ett tag, vilket var mys :) Kom hem och somnade på soffan. Haha!

Igår slappade jag på förmiddagen, sedan på kvällen så åkte jag, joe, cj och familjen ut och käkade middag på ett typsikt sydstatsställe. Gott, onyttigt och mycket trevligt!

Nu ska jag göra homework.... puss

Kommentarer
Postat av: Ister

Och vad äter man på ett sydstatsställe? Berätta, jag är nyfiken... och hungrig!

Postat av: Oscar Carlsson - utbytesstudent.se

Hej Emilia.



Jag heter Oscar och det är jag som har skapat hemsidan utbytesstudent.se. Kan inte du adda mig på MSN så kan vi snacka mer. Jag skulle gärna vilja göra lite reklam för din blogg så fler intresserade utbytesstudenter hittar den. Den verkar ju grym! :)



msn:

[email protected]



mail:

[email protected]



Ha det toppen

Oscar

2009-02-02 @ 13:03:03
URL: http://www.utbytesstudent.se
Postat av: Gummifarbror

Cardinal error, I'd say...

2009-02-03 @ 11:50:21
URL: http://blogg.aftonbladet.se/21142/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback