roligt

CJ sätter sig brevid mig i soffan efter han kommit ut ur duschen.

E: Hey, you smell funny.
C: What do you mean?
E: I don't know. It's weird, I recognize the smell.
C: Okay?
E: Wait! (Flyttar mig närmare och luktar)
E: Did you use MY shower gel?
C: Maybe...
E: Seriously?
C: So what?
E: But you smell like a... GIRL!
C: I was out of shower gel and I found yours so I just figured I would use it. Besides, it smells kinda good.
E: HAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHA. OMG.
C: Shut up! (han reser sig upp och lämnar rummet och jag skrattar så jag nästan dör..)

Kommentarer
Postat av: Evelina

Har också varit utbytesstudent och uppskattar verkligen din blogg. Saknar tiden i Indiana såååå mycket och hoppas att jag får möjlighet att åka tillbaka snart igen - har sagt det väldigt länge nu.

Hoppas att du får ett helt underbart år!

Postat av: Vinetta

Haha, du verkar ha riktigt kul där! XD

2009-02-19 @ 21:36:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback