rodeo, dagbok, californien

HEJ!

Igår var vi på rodeo. Folk blev avkastade av tjurar och det var mycket underhållande. Idag var min dagbok publicerad i arbetarbladet också, jag så bara internetversionen så om någon vänlig själ vill vara så snäll och klippa ut och skicka uppskattar jag det då :)

Imorgon ska vi till californien. Imorgon eftermiddag gör vi Hollywood och LA. Sen kör vi ner till San Diego och spenderar två dagar i San Diego :) Det blir nog riktigt trevligt det där ska ni se.

Nej, nu ska jag duka och sen käka middag, åka till affären, duscha, och sen sova. Klockan 05.00 åker vi imorgon!
Puss på er.

Pappa, jag saknar dig!

Kommentarer
Postat av: erica

Hej! tror jag skrev till dig innan men fick inget svar. Är väldigt intresserad över att få komma i kontakt med dig gällande USA resan & skulle uppskatta om du addade mig på min msn; [email protected]



mvh erica

2009-03-01 @ 14:46:28
URL: http://ericatimar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback