friday the 13th

HEY..

Idag är det fredagen den 13e, oh well. Idag firade vi alla hjärtans dag i skolan. Jag fick en anonym hälsning skickad från någon, en påse med godis och kakor och en tiger som höll i ett hjärta. Det sistnämda från personen i inlägget under. Vi kan kalla honom Mr. A.. A för American. Haha!

Imorgon vet jag inte vad jag ska göra.. Mr A har någonting planerat, vad vet jag inte (: Sen på måndag är det ingen skola för det är president's day. Mycket trevligt!

Pappa, om du läser detta.. Om du vill får du heeeemskt gärna sponsra mitt konto med låt oss säga 200 kronor eller så. Alla andra som läser också för den delen.. Alla hjärtans dag present? (;  Haha. Några extra utgifter denna månad var inte roliga. Fråga mamma för detaljer.. Haha! Anyways, jag ringer dig, pappa, så fort jag har ett telefonkort men jag har inga pengar att köpa ett för nu så.. Haha.. Som sagt, donationer uppskattas!  Jag saknar er där hemma! <3

Kommentarer
Postat av: Cristin

Hallåsan!

Jag gillar att följa andras bloggar, de ger mig inspiration! Och jag gillar även att inspirera, och det hoppas jag även att jag gör med min blogg! Jag skulle tycka det var kul om vi följde varandra på bloglovin? Om du vill det kan du skriva en kommentar hos mig så fort du lagt till mig - så lägger jag till dig direkt när jag ser kommentaren! Ha en underbar alla hjärtans dag!

Postat av: Ninja Ister

Pengar slut hela tiden? Hmmm. Så är det här också.



Puss!

2009-02-14 @ 10:53:16
URL: http://isterister.wordpress.com
Postat av: Cissi

Hejsan!



Hur mycket tog du med dig som fickpengar? :)

2009-02-14 @ 13:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback