how did we get here?

Imorgon är det julafton! Även om vi har en massa snö, en bränd bock, och massa minusgrader så känns det ändå inte som det är julafton imorgon. Konstigt.

På min önskelista står
denna fina väska, den här parfymen (som är min absoluta favorit), fina nagellack och pengar. Jag fick ju min fina dator i födelsedagspresent, och en itouch, så jag är mer än nöjd med det jag har!

Nu ska jag surfa runt litegrann, sen sova. Christopher sitter på golvet med sin laptop och försöker konvertera om filmer till ipod format.

Idag har vi inte gjort mycket! Sov till halv ett igen, gick till affären och handlade lite, käkade maxmat, sedan såg vi nyss The Dark Knight. Han fick sin vilja igenom. Filmen är ju bra, hands down, men jag ville se Love Actually. Vi har nu betat av Harry Potter and The Half Blood Prince, The Hangover, 10 things I Hate About You och The Dark Knight sen han kom hit. Haha.

Puss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback