you make me wanna lala

Hej!
Jag har snart överlevt en vecka i skolan. Eller, vi får se efter morgondagen. Idag höll jag mitt lilla föredrag om USA, självklart många frågor från Pär men det är som vanligt. Egentligen behövde jag tydligen inte vara i skolan idag men eftersom jag ändå skulle göra det så pallrade jag mig dit.

Nu har jag nyss haft dejt med en nyvaken pojkvän som just nu är på väg till jobbet. Ikväll blir det subway+filmkikande hemma hos Niclas tillsammans med honom och Sreinech. Jag har ju inte sett hans nya lägenhet så det blir nog mys på hög nivå.

Förlåt för väldigt kass uppdatering på sistone, och jag har skrivit väldigt lite om USA men jag vet liksom inte vad jag ska skriva längre? Känns som allting har svarats på. Men, jag ser att ni fortfarande läser men ni kommenterar inte? Shame on you. Nejdå, puss på er för ni läser i alla fall<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur trodde du att de skulle vara i usa innan du åkte? var nått som du trodde skulle vara bättre/sämre?

2009-08-27 @ 19:30:27
Postat av: Vinetta

Ja, jag kan erkänna att jag är lite dålig på att kommentera. Men jag läser vartenda inlägg, och har gjort det ända sedan innan du åkte iväg :D

2009-08-27 @ 22:16:19
Postat av: Felicia

hej! Det har alltid varit klart för mig att jag ska åka till USA, men nu så föreslog pappa Australien. Och nu kan jag inte välja!! USA eller Australien!!? Så jag vill veta varför du valde just USA och vad tror du är bäst.?

Jag vet verkligen inte va jag ska välja, jag vill uppleva high school, men Australien skulle vara extremt coolt. hjälp??

Postat av: Felicia

Hej! jag har en till fråga :) Dem flesta vill ju bli senior för att då får man göra mer grejer och så. men tyckte du det var jobbigt att bli junior? eller tror du att de kanske är lika bra som senior??

2009-08-27 @ 23:32:01
URL: http://http:/www.fillifjompan.bloggspace.se
Postat av: Thea

hej, jag är iväg som ubytesstudent nu, tänkte bara kolla. hur gammal va du när du åkte och vilken kalss blev du placerad i?

2009-08-28 @ 19:20:58
URL: http://livetsomthea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback