question :)

Fick inte du ta examen och gå på senior prom när du var i USA? Hur kommer det sig eftersom du bara var en junior? :)
Jag fick inte ta examen, jag var dock och kikade på den då C tog studenten. North Canyon hade en combined junior-senior prom, alltså att båda fick gå. Sedan var det så att om du hade en dejt som var senior eller junior, även om du var en freshman eller sophomore så fick du gå med din dejt :) Många skolor i USA har dock combined proms då det är juniorklassen som betalar balen som en avslutningspresent till alla seniors. Då samlas pengarna ihop under året genom välgörenhet och försäljningar osv.. :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Om jag far som utbytesstudent till USA när jag är 17 och ska fylla 18 på våren, visst borde jag bli senior då?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback