puss på er!


We did it! Alla ni söta som kommenterade, vi kom över hundra! :) Tack för alla fina kommentarer, jag uppskattar att ni fortfarande läser, fastän jag inte är i USA längre. Ni är bäst!

Helgen har varit lugn och skön, har nyss kommit hem från träningen och jag behöver inte vara på skolan förrän halv tolv imorgon. Rätt skön sovmorgon.

Så, inte så mycket mer att berätta. Jag har skypedate strax med CJ!
-------
Hallå! jag har en fråga, jag läste några av dina gammla inlägg och då stog det att du skulle till ett förberedelse läger i USA, var du på det eller va det bara ngt du ville från början?
Hej! Det var tänkt att jag skulle på det, men jag hade ingen placering när man skulle anmäla sig till det så jag anmälde mig inte. Så nej, jag åkte inte på det, utan åkte direkt till min värdfamilj från Sverige.

Kommentarer
Postat av: Felicia

=D

Postat av: Anonym

är lite nyfiken på en ganska lång fråga. När du va i USA och skulle göra läxor.. använde man mycket datorn där också, typ söka information, renskriva uppsattser och så? eller skrev man allt för hand och tog fakta från böcker? Om du nu använde datorn.. hände det att du "fuskade" med att försöka hitta fakta från svenska sidor?

Hoppas du förstod :P

2009-08-31 @ 07:28:25
Postat av: Anonym

Fick du betala allt själv när du reste med din värdfamilj?

2009-08-31 @ 15:53:15
Postat av: sara

har antal besökare sjunkigt sen du kom hem från usa?ungefär hur många hade du då?:)

2009-08-31 @ 16:19:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback