nobody feels the way I do about you <3

Hejsan!
Sista dagen på jobbet imorgon. YES! Idag krälade jag runt och klippte skott på ett träd och där under gömde sig en hel drös brännässlor, så jag tror nog jag är immun mot sådana nu. Behöver jag tala om att det gjorde ont som satan?

Jag är nu helt slut. Var ute i solen hela dagen på jobbet, drack inget vatten, och sen stack jag ut och joggade när jag kom hem. Men ska man komma i form så ska man. Oktober + Phoenix + träffa pojkvän = jag ska vara snyggare än någonsin!

Nu... svara på frågor!

Kommentarer
Postat av: Osobmk

. Oktober + Phoenix + träffa pojkvän = jag ska vara snyggare än någonsin!

hahhaahahahahah fyfan, klokren:)

2009-08-06 @ 20:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback