let's get together baby

Hejsan!
Näst sista veckan på sommarlovet. Jag längtar tråkigt nog till skolan. Rutiner, saker att göra och förhoppningsvis går tiden fortare så jag får flyga över atlanten och träffa Christopher.

Vaknade relativt tidigt idag ändå. Städade mitt badrum och mitt rum, dammade och putsade fönster och gud vet vad. Sedan åkte vi ut till min gudmor på landet. Hon bor granne med tjurar(!).. Kvällen spenderades hemma hos Adam. Vi kikade på Twilight. Överskattad film, men ändå faller vi alla för Edward?

Imorgon ska jag in till stan och fika med älskade vän Niclas som jag inte träffat på ungefär precis ett år! Vi har nog miljoner saker att catcha up på. Sedan i veckan hoppas jag att jag får träffa Sreinech (känn dig hintad, jag vet att du läser...)

Nu väntar jag på att min amerikan ska logga in på skype så vi kan ha en mysig liten dejt. Sen bloggar jag om Arizona som jag lovade att göra igår. Alright?

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback